Стратегічна мета ТОВ “Житомирський м’ясокомбінат” – найбільш повне задоволення вимог споживачів якісною та безпечною продукцією, підвищення лояльності клієнтів, зміцнення позицій на ринку, розширення ринків збуту, підвищення добробуту кожного члена колективу, акціонерів і суспільства в цілому.
Продукція підприємства виготовляється з якісного і безпечного сировини, з дотриманням вимог чинного законодавства, санітарних норм і правил, що дозволяють забезпечити досягнення позицій лідера на вітчизняному ринку.
Основні напрямки діяльності в галузі управління якістю та безпечністю харчової продукції:
Керівництво ТОВ “Житомирський м’ясокомбінат” бере на себе зобов’язання:
Ця політика в області якості та безпеки харчових продуктів є частиною загальної політики ТОВ “Житомирський м’ясокомбінат” і основою для формування стратегії підприємства.