Місія та цінності
Організаційні постулати, що реалізують цінності

Формалізувати цілі компанії.

Ставити реальні цілі, згідно показників результативності та термінів виконання

Донести головну мету компанії до кожного співробітника компанії.

  • Формувати цілі підрозділів відповідно до головної мети компанії;
  • Формувати цілі співробітників, відповідно до цілей підрозділів.

Усунути комунікаційні бар’єри, що заважають співробітникам компанії реалізувати поставлені перед ними цілі.

  • Усунути бар’єри у вертикальній системі управління, що викликають проблеми комунікацій між керівниками і та їх підлеглими: кожен співробітник повинен підпорядковуватися одному керівнику і виконувати розпорядження одного керівника;
  • Усувати бар’єри в горизонтальній системі управління, що викликають проблеми комунікацій між керівниками одного управлінського рівня;
  • Керівники підрозділів повинні розуміти з якими керівниками суміжних підрозділів вони зобов’язані погодити свої рішення до отримання згоди керівника верхнього рівня.

Надати можливість співробітникам не керівних посад внести свій внесок в досягнення спільної мети і пишатися своєю роботою.

  • Створити корпоративну модель компетенцій;
  • Створити модель компетенцій для посад;
  • Розподілити функції між співробітниками підрозділів відповідно до рівня особистих, мотиваційних, і комунікаційних компетенцій.

Створити атмосферу відкритості. Дати можливість співробітникам керівних посад внести свій вклад для досягнення цілей.

  • Використовувати наради не для того, щоб дозволити людям висловити “згоду” та підтримати вже прийняте рішення;
  • Керувати за допомогою питань, а не відповідей;
  • Залучати в діалог та суперечки, уникаючи примусу;
  • Обговорювати помилки, але не звинувачувати співробітників;
  • Ставити запитання для того, щоб зрозуміти суть проблеми і знайти правильне рішення.

Управляти не людьми, а процесами, що виконунуються людьми.

Співробітники компанії мають право знати, за якими параметрами компанія оцінює результат їх роботи:

  • Визначати основні види діяльності, що створюють цінність для споживача;
  • Визначати процеси всередині цих видів діяльності;
  • Визначати виконавців процесів;
  • Визначати можливість поліпшення процесів;
  • Визначити необхідні ресурси процесу;
  • Встановити показники, що характеризують якість виконання процесу.

Управляти не компанією, а взаємопов’язаними процесами та їх показниками.

  • Групувати процеси різних видів діяльності, що забезпечують реалізацію єдиної мети.
  • Створити матрицю відповідальності, в якій фіксовані назва підрозділу, ініціали співробітника, назва процесу, показник процесу, показник реалізації єдиної мети.

Управляти рівнем знань персоналу.

  • Створити систему для фіксації показників процесів.
  • Фіксувати показники всіх процесів.
  • Визначати розмір вкладу кожного співробітника в досягнення спільної мети.
  • Виявляти співробітників, показники яких низькі.
  • Визначати рівень знань і умінь співробітників.
  • Забезпечувати навчання співробітників.

Управляти лояльністю співробітників.

Створити систему мотивації і систему стягнень на підставі показників.

Ухвалення рішення, що засновані на фактах.

  • Визначати показники ефективності і результативності компанії в цілому.
  • Визначити показники ефективності кожного підрозділу.
  • Визначити перелік первинної інформації.
  • Визначити перелік аналітичних звітів.
  • Надати можливість доступу до даних керівних посад для прийняття рішення на підставі об’єктивних даних.

Дати можливість співробітникам компанії постійно вдосконалювати процеси, за які вони несуть відповідальність.

  • Створити проектну групу з управління поліпшеннями.
  • Встановлювати черговість впровадження поліпшень, у відповідності зі стратегією компанії.
  • Розробляти цільові програми для впровадження поліпшень на підставі пропозицій.